Hei, arvoisat bratzfanit!

Nimikirjoitukset on jaettu.No, laulukilpailu voi alkaa!!

Ensin laulaa Roxxi.Hän laulaa pmmp joutsenet.Ja sitten hän kiittää.Kaikki hiljentyy. Kuuluu vain laulua:

Voit sanoa mitä haluat
se ei tunnu, se ei kosketa
mene vaan, mene vaan
Tivolitkaan ei saa mua nauramaan
eikä sirkus tai sata hattaraa
mene vaan, mene vaan
en kävele vastaan
Toinen toistansa täällä jumaloi
ketään täysin ei silti saada voi
älä järjetön enää kapinoi
mene vaan!

Lumi on syönyt kaiken
routa raiskaa tämän maan
Joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan
unelmat vaihtuu toisiin
valuen vuosiin vihaisiin
lähtisin mut se vaan ei mee enää niin

ei mee enää niin
ei mikään mee enää niin

Aina kovaa ei ikinä pehmeää
Enkeleitä ei meille riitäkään
Mene vaan, mä voin kääntää pään
Vaikeaa selittää ja ymmärtää
miten toisesta aina jälki jää
mene vaan
Sitä, mitä koitin sussa koskettaa
tajusin, ei oo olemassakaan
aika kuole ei tappamallakaan
mene vaan 
 

Sä et ehdi juosta enää junaan viimeiseen
et ehdi enää, jos et jo mee

ei mee enää niin
Se ei mee enää niin
ei mee enää niin
ei mikään mee enää niin

 Cloeta ärsyttää,hän ei varmasti pärjää Roxxille.Roxxi on ammatti laulaja ja kaikki hurraavat hänelle!!Cloe päättä karata,kunnes juontaja sanoo yleisölle että Cloe tulee.. Cloen kädet alkavat täristä.Häntä pelottaa...Hän ei ole ikinä laulanut suuren yleisön edessä, ei edes yleisön edessä.Sitten joku tönäisee Cloen lavalle.Hän sanoo laulavansa Avril lavignen Skeitti poika ensin Englanninksi ja sitten suomeksi.

He was a boy
She was a girl
Can I make it any more obvious
He was a punk
She did ballet
What more can I say
He wanted her
She'd never tell secretly she wanted him as well
But all of her friends
Stuck up their nose
They had a problem with his baggy clothes
Hän oli poika
Hän oli tyttö
Voinko tehdä sitä enää selvemmäksi
Poika oli punk
Tyttö harrasti balettia
Mitä enää voin sanoa?
Poika halusi tytön
Tyttö ei koskaan kertonut, salaisesti tyttö halusi myös pojan
Mutta kaikki tytön ystävät
Tukki nenänsä
Heillä oli ongelma pojan roikkuvien vaatteiden kanssa
He was a skater boy
She said see you later boy
He wasn't good enough for her
She had a pretty face
But her head was up in space
She needed to come back down to earth
Hän oli skeittipoika
Tyttö sanoi nähdään myöhemmin poika
Poika ei ollut tarpeeksi hyvä tytölle
Tytöllä oli kauniit kasvot
Mutta hänen pää oli ylhäällä avaruudessa
Hänen tarvitsi tulla takaisin maan pinnalle
5 years from now
She sits at home
Feeding the baby she's all alone
She turns on tv
Guess who she sees
Skater boy rockin up MTV
She calls up her friends
They already know
And they've all got
Tickets to see his show
She tags along
Stands in the crowd
Looks up at the man that she turned down
5 vuotta eteenpäin tästä
Tyttö istuu kotona
Ruokkien vauvaa, hän on aivan yksin
Hän laittaa tv:n päälle
Arvaa kenet hän näkee
Skeittipoika rokkaamassa MTV:llä
Tyttö soittaa ystävilleen
He tietävät jo
Ja heillä kaikilla on
liput pojan konserttiin
Tyttö tulee mukaan
Seisoo yleisössä
Katsoo ylös mieheen, joka masensi tytön
He was a skater boy
She said see you later boy
He wasn't good enough for her
Now he's a super star
Slamming on his guitar
Does your pretty face see what he's worth?
(2x)
Hän oli skeittipoika
Tyttö sanoi nähdään myöhemmin poika
Poika ei ollut tarpeeksi hyvä tytölle
Nyt poika on superstara
Paukuttaen kitaraansa
Näkeekö kauniit kasvosi hänen hyödyn?
(2x)
Sorry girl but you missed out
Well tough luck that boy's mine now
We are more than just good friends
This is how the story ends
Too bad that you couldn't see,
See the man that boy could be
There is more that meets the eye
I see the soul that is inside
Anteeksi tyttö, sinä osuit ohi
No onneksi tuo poika on minun nyt
Me olemme enemmän kuin hyvät ystävät
Näin tarina loppuu
Harmi ettet pystynyt näkemään
Näkemään miestä, joka se poika pystyi olemaan
Siellä on enemmän mitä näet silmillä
Näen sielun, joka on sisällä
He's just a boy
And I'm just a girl
Can I make it any more obvious
We are in love
Haven't you heard
How we rock eachothers world
Hän on vain poika
Ja minä olen vain tyttö
Voinko tehdä sitä enää selvemmäksi
Me olemme rakastuineita
Etkö ole kuullut
Kuinka rokkaamme toistemme maailmoja
I'm with the skater boy
I said see you later boy
I'll be back stage after the show
I'll be at the studio
Singing the song we wrote
About a girl you used to know
(2x)
Olen skeittipojan kanssa
Sanoin nähdään myöhemmin poika
Palaan lavalle keikan jälkeen
Tulen olemaan studiossa
Laulamassa kappaletta, jonka hän kirjoitti
Tytöstä, jonka tunsit
(2x)

Kaikki hurrasivat.Cloe oli onnellinen.Hän itse tunsi pojan joka skeittasi... Mutta siitä vielä myöhemmin. Juontaja jatkaa: Hyvä yleisö, nostakaa punainen lappu jos äänestätte Roxxia, ja sininen jos Cloeta.

39 lappua nousi... (jännitetään!)...39 lappua...

Yleisössä on 102 henkilöä...

toiset 63 lappua menee... Cloelle!!

Eli 39 lappua Roxxia.

Hei hei Roxxi, sinä olet häviäjä.lähde vain pois... Diskossa on vain voittajia...

Cloe:Eii!!

Juontaja:Mutta mitä ihmettä??

Cloe:Antakaa Roxxin olla joukossamme, minä huijasin, hän on voittaja. Anna palkinto hänelle!

Juontaja:Mutta sittenhän te kummatkin olette voittajia!!

TERVETULOA ROXXI JA CLOE!!

Yasmin ei laulanut koska hän oli juontajaaa... :-)