Hei, arvoisat bratzfanit!
Nimikirjoitukset on jaettu.No, laulukilpailu voi alkaa!!
Ensin laulaa Roxxi.Hän laulaa pmmp joutsenet.Ja sitten hän kiittää.Kaikki hiljentyy. Kuuluu vain laulua:
Voit sanoa mitä haluat
se ei tunnu, se ei kosketa
mene vaan, mene vaan
Tivolitkaan ei saa mua nauramaan
eikä sirkus tai sata hattaraa
mene vaan, mene vaan
en kävele vastaan
Toinen toistansa täällä jumaloi
ketään täysin ei silti saada voi
älä järjetön enää kapinoi
mene vaan!
Lumi on syönyt kaiken
routa raiskaa tämän maan
Joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan
unelmat vaihtuu toisiin
valuen vuosiin vihaisiin
lähtisin mut se vaan ei mee enää niin
ei mee enää niin
ei mikään mee enää niin
Aina kovaa ei ikinä pehmeää
Enkeleitä ei meille riitäkään
Mene vaan, mä voin kääntää pään
Vaikeaa selittää ja ymmärtää
miten toisesta aina jälki jää
mene vaan
Sitä, mitä koitin sussa koskettaa
tajusin, ei oo olemassakaan
aika kuole ei tappamallakaan
mene vaan
Sä et ehdi juosta enää junaan viimeiseen
et ehdi enää, jos et jo mee
ei mee enää niin
Se ei mee enää niin
ei mee enää niin
ei mikään mee enää niin
Cloeta ärsyttää,hän ei varmasti pärjää Roxxille.Roxxi on ammatti laulaja ja kaikki hurraavat hänelle!!Cloe päättä karata,kunnes juontaja sanoo yleisölle että Cloe tulee.. Cloen kädet alkavat täristä.Häntä pelottaa...Hän ei ole ikinä laulanut suuren yleisön edessä, ei edes yleisön edessä.Sitten joku tönäisee Cloen lavalle.Hän sanoo laulavansa Avril lavignen Skeitti poika ensin Englanninksi ja sitten suomeksi.
| He was a boy She was a girl Can I make it any more obvious He was a punk She did ballet What more can I say He wanted her She'd never tell secretly she wanted him as well But all of her friends Stuck up their nose They had a problem with his baggy clothes |
Hän oli poika Hän oli tyttö Voinko tehdä sitä enää selvemmäksi Poika oli punk Tyttö harrasti balettia Mitä enää voin sanoa? Poika halusi tytön Tyttö ei koskaan kertonut, salaisesti tyttö halusi myös pojan Mutta kaikki tytön ystävät Tukki nenänsä Heillä oli ongelma pojan roikkuvien vaatteiden kanssa |
| He was a skater boy She said see you later boy He wasn't good enough for her She had a pretty face But her head was up in space She needed to come back down to earth |
Hän oli skeittipoika Tyttö sanoi nähdään myöhemmin poika Poika ei ollut tarpeeksi hyvä tytölle Tytöllä oli kauniit kasvot Mutta hänen pää oli ylhäällä avaruudessa Hänen tarvitsi tulla takaisin maan pinnalle |
| 5 years from now She sits at home Feeding the baby she's all alone She turns on tv Guess who she sees Skater boy rockin up MTV She calls up her friends They already know And they've all got Tickets to see his show She tags along Stands in the crowd Looks up at the man that she turned down |
5 vuotta eteenpäin tästä Tyttö istuu kotona Ruokkien vauvaa, hän on aivan yksin Hän laittaa tv:n päälle Arvaa kenet hän näkee Skeittipoika rokkaamassa MTV:llä Tyttö soittaa ystävilleen He tietävät jo Ja heillä kaikilla on liput pojan konserttiin Tyttö tulee mukaan Seisoo yleisössä Katsoo ylös mieheen, joka masensi tytön |
| He was a skater boy She said see you later boy He wasn't good enough for her Now he's a super star Slamming on his guitar Does your pretty face see what he's worth? (2x) |
Hän oli skeittipoika Tyttö sanoi nähdään myöhemmin poika Poika ei ollut tarpeeksi hyvä tytölle Nyt poika on superstara Paukuttaen kitaraansa Näkeekö kauniit kasvosi hänen hyödyn? (2x) |
| Sorry girl but you missed out Well tough luck that boy's mine now We are more than just good friends This is how the story ends Too bad that you couldn't see, See the man that boy could be There is more that meets the eye I see the soul that is inside |
Anteeksi tyttö, sinä osuit ohi No onneksi tuo poika on minun nyt Me olemme enemmän kuin hyvät ystävät Näin tarina loppuu Harmi ettet pystynyt näkemään Näkemään miestä, joka se poika pystyi olemaan Siellä on enemmän mitä näet silmillä Näen sielun, joka on sisällä |
| He's just a boy And I'm just a girl Can I make it any more obvious We are in love Haven't you heard How we rock eachothers world |
Hän on vain poika Ja minä olen vain tyttö Voinko tehdä sitä enää selvemmäksi Me olemme rakastuineita Etkö ole kuullut Kuinka rokkaamme toistemme maailmoja |
| I'm with the skater boy I said see you later boy I'll be back stage after the show I'll be at the studio Singing the song we wrote About a girl you used to know (2x) |
Olen skeittipojan kanssa Sanoin nähdään myöhemmin poika Palaan lavalle keikan jälkeen Tulen olemaan studiossa Laulamassa kappaletta, jonka hän kirjoitti Tytöstä, jonka tunsit (2x) |
Kaikki hurrasivat.Cloe oli onnellinen.Hän itse tunsi pojan joka skeittasi... Mutta siitä vielä myöhemmin. Juontaja jatkaa: Hyvä yleisö, nostakaa punainen lappu jos äänestätte Roxxia, ja sininen jos Cloeta.
39 lappua nousi... (jännitetään!)...39 lappua...
Yleisössä on 102 henkilöä...
toiset 63 lappua menee... Cloelle!!
Eli 39 lappua Roxxia.
Hei hei Roxxi, sinä olet häviäjä.lähde vain pois... Diskossa on vain voittajia...
Cloe:Eii!!
Juontaja:Mutta mitä ihmettä??
Cloe:Antakaa Roxxin olla joukossamme, minä huijasin, hän on voittaja. Anna palkinto hänelle!
Juontaja:Mutta sittenhän te kummatkin olette voittajia!!
TERVETULOA ROXXI JA CLOE!!
Yasmin ei laulanut koska hän oli juontajaaa... :-)

Kommentit